Proaktív autonóm karbantartás

Miért kulcsfontosságú kérdés a Proaktív Autonóm Karbantartás?

Mert a gépet használóknak operátorból, üzemeltető szakemberekké kell válniuk!
  • Az üzemeltető szakértője legyen a berendezésének, ne csak annak kezelője.
  • Az üzemeltető rendelkezzen karbantartói gondolkodásmóddal.
  • Apróbb fejlesztések önálló kezdeményezője legyen az üzemeltető.
  • A hatékonyság első védelmi vonalaként, felelős legyen minden működési rendellenességért. (észlelés, jelzés, üzemviteli beavatkozás)
  • Apróbb karbantartások önálló és szakszerű végrehajtója legyen az üzemeltető. (szíjcsere, szerszámcsere…stb.)

 

Hogyan biztosít valódi fejlődést az Ön vállalatának ez a modul?

Fejleszti a dolgozók szakmai felkészültségét, erősíti bennük a felelősségtudatot és energizáló környezet létrehozásával a növeli a cselekvőképességüket.
  • A dolgozó saját feladatainak aktív önálló fejlesztője és felelőse.
  • Az eredmények folyamatos szem előtt tartásával, büszkeségfal létrehozása, „siker sztorik” közzététele által.
  • Az üzemeltetők napi problémáira nyitott, strukturált megközelítéssel, azonnal cselekvő projektcsapat működésével.
  • Az üzemeltetők bevonódásával a kisebb fejlesztések megvalósításába.

 

Mit nyújt Önnek és vállalatának a Proaktív karbantartás Proaktív Autonóm Karbantartás modulja?

Hard elemeket (eszközök, módszerek, rendszer)
  • A helyes kezelést leíró folyamatleírások, oktatóanyagok
  • Az előforduló tipikus rendellenességek elhárítására kezelői rutinok
  • A hibajelzésére kidolgozott információs eszközök
  • A hiba láthatóvá tételére alkalmazott vizualizációs elemek
  • A fejlesztésekre kidolgozott módszertan/eszközök
  • Az apróbb beavatkozásokhoz szükséges eszközök/és anyagok/alkatrészek biztosítása hozzáférhetően, rendezetten
  • Autonóm karbantartást leíró utasítások
  • Autonóm karbantartási audit, kontroll
  • Oktatási tevékenység a fenti ismeretek elsajátítására és frissen tartására
  • Üzemi információs „felület” az eredményeknek

 

Szoft elemeket (viselkedés, szemléletmód, hozzáállás)
  • Oktatási folyamat Train the Trainer stílusban (belső mentorálás)
  • Kiváló ember-gép kapcsolat
  • Tulajdonosi szemlélet
  • Kezdeményezőkészség (Fejlesztések)
  • Kritikai szemléletmód, rendszerben gondolkodás
  • Tényalapú kommunikáció: Az üzemeltetők mérőszámokkal jellemezni a problémákat, nehézségeket

Felkeltettük az érdeklődését?